?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




I miss him ;
Monday, February 20, 2012 ,5:53 PM (+ 0)

Assalamualaikum and peace be upon you. Have you read the title ? Jadi jangan salah faham sebab aku akan cerita from a-z siapa yg aku maksudkan lalalala~ *buat muka tak bersalah* So the guy I was talking about is my best friend when I was in standard 6. Yes, in my primary school. Setiap hari aku gaduh dengan dia but dia tak kisah sebab kitaorang gaduh main-main. Aku ingat lagi the day after upsr eh ? Kay tak ingat hari but I still remember what had happened and it is the most sweetest memory in my childhood. Lol childhood ? You may laugh.

That day, we got nothing do in class. Kawan aku bawak bedak johnson's lol bedak muka. So, boring kan ? Si owner bedak tu pon bagi permission kiteorang main bedak dia. Mula-mula kiteorang bukan lah plan nak main ke apa ke kan. Kiteorang just main tabur bedak atas meja then, sapu sapu atas meja (lol wtf lame) And suddenly the guy ambil bedak tu and attack aku dekat belakang. Dia macam tepek bedak tu dekat belakang aku and kawan aku pon semua kena sekali.

After that, kiteorang apa lagi ? Attack lah dia jugak. Then satu kelas mcm "ohh, mcm best je main bedak ?" lol and semua join in. Aku admit, kelas kiteorang paling bising however kelas kiteorang paling gempak lalalala~ Sebab apa ? Mula-mula start dari gang aku including that guy is one of my gang in standard 6 and other guys lah kan. And after that one class took part. And after that, tingkat 3, or I would say all of the classes in tingkat 3 in the same row as our class, took part. Punca kejadian just because of us. Nak gelak pon ada. Hahah best lah time tu cikgu tak bising pon sederet kelas darjah 6 dekat tingkat 3 bising bagai nak pecah sekolah. \w/

Aku asyik attack that guy jelah since dia yg carik pasal dengan den. Hahahah xD But habis semua kena attack, I mean semua orang yg rapat dengan aku including boys kena attack dengan aku *evil laugh* (maklumlah budak tak matang lols) Budak kelas sebelah pon semua kena dengan aku haha jkjk. Some of them je yg rapat dengan aku especially geng amir trolololol. Ada yg lari sampai turun bawah sebab takut aku attack depa lols. Bayangkan lah bedak tu besar hmm besar roti krim gardenia tu je (lol tetiba), mesti lah cepat habis en en ? Lagi-lagi semua kelas join -.-

Bila bedak tu dah habis, guess what. Kiteorang isi botol kosong dengan air then main air pula. Benda ni go on sampai balik lols. Bedak dah habis and kiteorang pon boring, so air pon boleh :P Tandas pon dekat je dengan kelas kiteorang muahahahah. So I miss that moment. Aku sangat-sangat lah bising dulu and ramai kawan. But now since aku dah jadi pemalu terlampau and pendiam, and since ramai kawan baik aku dah pindah sejak masuk sekolah menengah, aku jadi rindu dekat depa. Diorang best T______T

Okay aku taknak keluar topik -___- Now aku nak cakap pasal that guy omg. That guy was my bestfriend and dia baik gila-gila-gila. Ayah aku pon kenal dia sebab dia selalu turun rumah aku naik besikal lol. Dia boring so lepak dengan aku and fana. Boleh pulak dia cakap ayah aku macam orang jawa trolololol. Aku cerita dekat ayah aku nak tgk apa reaction dia xD Then habis aku kena perli dia suka aku lah whatever -____- Nasib baik now dah tak. But orang lain pulak yg ayah aku kaitkan dengan aku haihhh.

Back to the guy, since form 1 last aku jumpa dia dalam bulan 3 kot ? Dia masuk sekolah sini dulu then dia pindah sekolah lain. Hahahah, so kiteorang just keep on touch dekat facebook but tak pernah tegur. Pernah tu pernah but jarang sangat -,- Aku tengok DP facebook dia dah kurus gila-gila. Dulu dia lain now dia lain. And this year, dia masuk balik sekolah sini. First time nampak dia time aku tengah naik tangga baru terperasan dia ada depan aku. Mula-mula fikir aku salah tengok lols. Yelah aku bukan tahu pon dia dah sekolah sini balik -.-

Then tadi aku nak pergi bilik APD kot kay tak ingat (muda-muda dah nyanyok -,-) Suddenly ada budak lelaki tegur aku. Aku macam Ehh ? Siapa pulak nak tegur aku ni ? LOL biasalah aku jarang kena tegur dengan lelaki. Kalau lelaki tegur pon aku nak taknak je layan hehe -____- Since aku jenis mcm tak pandang sebelah mata pon dekat semua lelaki dekat sekolah aku, jadi aku tak pernah perasan even kalau kawan baik time sekolah rendah aku dah sekolah sini balik muahahaha. Pengakuan jujur ni, aku tak suka usya lelaki okay ? Jarang sangat aku usya lelaki kecuali kalau kawan aku duduk cerita pasal dia memanjang lol.

So, aku pusing belakang tengok siapa yg panggil aku and aku macam oh what ? Tu dia ke ? Muka dia tak berubah but aku rasa dia dah hensem even kawan aku cakap gitu. Dia kurus gila -____- So this is the conversation.

That guy: Afiqah ! Afiqah !
Me: Ehh Ehh siapa pulak nak panggil aku ni ? -____- *pusing belakang and a little bit shock*
That guy: Hai ! *waves + smile*
Me: Ohh ! Haaaaaai ! *waves macam orang gila sambil senyum mcm kambing* (happy terlampau sebab dapat jumpa bestfriend lama)
Anis: Tu ke ? Omg, comel nya dia !
Me: Kan ? Dia lain gila ! Dulu dia gemuk now comel gila ! 

So aku dalam hati, ahhh comelnya dia sambil sengih sengih. -____- Tak adalah. Aku rindu dia sebab dia rapat dengan aku dulu je. Aku setia okay ? Aku sayang pakwe aku lalalala~ Dalam hati aku ada sorang je (cewahh ayat mintak penyepak) Okay whatever but trust me macam mana comelnya sekalipun lelaki lain yg aku jumpa, my feelings towards him will never ever change. Aku ikhlas and aku tahu tu and also I'm happy with him and I trust him. Okay so bye. Assalamualaikum.
PS: I hope bestfriends will stay bestfriends and I would like to talk to you more than we used to now. Ahhh bogoshiposeo baboya ! I hope we can be bestfriends again like in the past :)
Wrote on,
20 February 2012,5.54PM by Pikevin yang fail English -.- 


« »