?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




Hiatus ;
Saturday, March 10, 2012 ,1:18 AM (+ 0)

Penat aku cari gambar ulzzang nak edit but tak jumpa and sekarang pon dah pukul 1 so aku decide ambil yang dah edit by orang jelah lol. Yeah, it's holiday ! I got a feeling, that tonight's gonna be a good night -Black Eyed Peas trolololol. So aku still tengah pujuk ayah aku beli control ps. Yeah dia macam nak belikan but dia tanya nak pasang dekat mana ? Sebab tempat tv aku dah rosak so tak boleh bukak untuk guna tv tu -___-

Btw, new looks. Kay aku sungguh tak ada idea macam mana nak edit. Nevermind, biar lah aku malas nak edit dah hmm -___- Homework banyak, satu pon tak buat lagi. What's on my mind is ps. Aku nak main ps je now. Hahah mentang-mentang holiday kan ? I really need a break from all those school stuffs. So ignore all the homeworks. Kalau aku bosan baru aku buat. Sebab nanti kalau cikgu tak bincang memang penat jelah aku buat kan ? Always liddat lah.

So tomorrow mesti ayah aku ajak sarapan dekat luar like always. And aku nak ajak ayah aku pergi supermarket mana-mana yang ada kedai game so that aku boleh beli controller baru #DesperateNi trolololol. Ayah aku ada cakap, "Orang mana main ps ni dah." And aku like, "So what ?" Aku nak main juga ! LOL as you know aku degil teramat sampai kadang-kadang aku boleh merajuk gila-gila-gila xD ! Biasalah budak tak matang *O*

Syaff pon dah balik. Aku menjerit gila tadi dia call aku. Fikir dia dah lupa dekat aku :P And like always, mesti lah nak jumpa kan ? Gila tak jumpa. Rindu kot TT____TT Tak sabar nak jumpa dia. Sebab dia cakap dia ada byk interesting stories to share with us. Yippieeeeee I'm so excited. Decided nak lepak Aeon #AkuRinduNamaJuscoSialSiapaYangTukarJadiAeonNi and tengok wayang. Guess ada banyak cerita best. Aku tengok ramai orang recommend cerita the hunger game ? Best sangat ke ? Aku tengok mcm tak menarik HAHAHAH. Nevermind kalau takde cerita best aku pon tak tahu nak buat apa dekat sana. Tempat tu boring sangat sebab dah selalu pergi. Asyik Aeon cheras selatan je. Mentang-mentang dekat sangat dengan rumah aku kan. Pergi lah Aeon lain pulak ! LOL

Syaff pon mengidam cheese cake. Dia cakap dekat hostel dia makan biskut je. Lol kesian dia, dah la suara takde xD ! Lawak gila #KayJahatGilaAku well, aku pon teringin nak makan cheese cake dekat secret recipe tu TT________TT Tutti Frutti pon aku nak. McDonald pon nak. Semua nak ! Pizza Hut pon nak ! LOL nafsu makan aku teruk kan ?

Well, lately aku sayang twitter. Twitter makes me addicted. Tadi pon aku spam tweet dekat Soohyun so that dia akan reply aku. Penat-penat je spam tengok dia dah stop reply fans tweets means dia dah off -___- Kecewa sungguh aku. Tak boleh ke sekali je aku jadi lucky fans yang dapat reply any of the u-kiss members ? Amin. Hopefully yeah ?
Follow me on twitter
Wrote on,
10 March 2012,1.19AM by Pikevin 


« »