?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




슬픈 인생 ;
Monday, April 2, 2012 ,4:33 PM (+ 0)
Kevin oppar, Eli oppar, I love youuuu ;AAAAAAAAAAA; Please do something like this again, seriously

Assalamualaikum and hi-yeom :'3
Saya tengah bersedih :'/ However saya selalu pujuk diri saya untuk tidak bersedih. Sebab tu semua orang kata saya selalu senyum, padahal dalam hati Allah je tahu :') Aku nak luahkan semua dekat sini tapi aku tak boleh. Sebab benda ni public so, aku taknak luahkan. Again, biar Allah je tahu rahsia aku. Keputusan yang aku buat, buat aku lega, walaupun sakitnya bila aku buat keputusan macam ni, Ya Allah. But aku tahu ini untuk kebaikan aku dan jugak orang lain. Y'know what I am talking about, aite ? Love, yes love.

Jujur aku cakap, aku tak ready nak bercinta-cinta ni. It's is too hard and too sweet for a person like me. That's why I am always happy when I am single and doesn't stuck with those relationship thingy. But it became kinda complicated when I got a crush on someone. Biar lah benda ini tinggal crush. And please, act like kau tak tahu aku suka kau okay ? Back again in the past. I wish I can get a time machine but it will never change us. Trust me.

Aku mintak petunjuk daripada Allah, and Alhamdulillah dia dah bagi aku petunjuk tu untuk buat keputusan macam sekarang ni. Aku tahu, petunjuk yang Allah bagi ni mesti ada hikmah buat aku dan dia. Mungkin dia ada jodoh yang lebih baik untuk kita berdua. Cehh, I am too young for the 'jodoh' stuffs. Off-topic about that. Aku pon manusia biasa. Manusia always buat silap. However, aku sangat menyesal sebab kenal dengan kau. Bukan apa, kalau aku tak kenal kau, mungkin benda ni tak akan pernah berlaku dalam hidup kau. Aku tahu aku dah rosakkan hidup kau, but percaya lah, aku buat semua ni sebab aku sayang kau. "If you love someone, you have to let him/her go. But if you meet him/her again, marry her/him." -Twitter- Hmm, I believe in this quote, InsyaAllah, kalau kita ada jodoh :)

Aku pon sedih juga. Bukan kau sorang je. Aku pon sakit juga bukan kau sorang je. But think of it again. If you love someone, you should not hurt him/her though he/she hurts you. That is what mean by love. Last, aku akan sentiasa doakan kebaikan utk kau. Aku akan sentiasa doakan kebahagiaan kau. Take care, love.

Assalamualaikum, bye-yeom :'>
PS: Forever alone again, tik tik tok tok
Wrote on,
2 April 2012,4.33PM by Pikevin 


« »