?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




New Template Again ;
Thursday, April 5, 2012 ,9:53 PM (+ 0)
Sungjongiee opparr ;AAAAAAAAAAA; You're mine, foreverrrrr !

I need you babeh babeh babeh babehhhhhh. Woi, I'm back. Ada ucapan ? *hulur mikrofon* Taknak cakap ? Okay. *campak mic dekat muka kau* Amacam template baru aku ? Aku fikir nak contribute skin ni dekat blogskins tapi nanti lah ehh ehh ? Sebab apa ? Sebab aku busy, kayyyy. Starting next week aku tusyen \w/ Hari sabtu pon aku tak dpt rehat sebab ada seminar kerjaya. Hopefully seminar tu best. Amin. Wuuuuu, tak sabar nak pergi .___.

Semalam kawan aku bawak polaroid pergi sekolah. Kay sumpah aku jelly. Lawa gila kay polaroid tu warna soft pink and putih. ;AAAAAAAAAAA; aku suka soft pink sebab dia nampak lawa. TT Teringin pulak nak beli polaroid tapi rasa macam membazir pulak ? Sebab benda tu classic kan ? And orang pakai DSLR right sekarang ? Heh, but I think polaroid pon awesome jugak. Back to the oldies time *O*

Semalam cikgu bagi satu berita yang boleh buat semua orang mati. Mid-year exam 8 h/b may. Dan semua orang pon menjerit bagai orang gila tak ingat dunia walaupun cikgu disiplin tengah ajar kelas sebelah. Siapa yang paling kuat jerit ? Mesti lah aku. Aku rasa awk pulak sebab aku tak pernah jerit sekuat tu. Lawak pon ada sebab dalam kelas aku tak tergolong dalam orang yg bising sebab aku pendiam. Okay ini bajet.

22nd Epop's fan-meeting. Siapo pergi ? Aku nak pergi. Tak kiraaa. Nak pergi jugak sebab aku nak jumpa group yang diorang akan jemput tu nanti. And it'll be my first time meeting a kpop group aww. And fatin kata hari belia nanti diorang jemput teen top and dal shabet. Kay, nak pergi jugak ;AAAAAAAAAA; Tapi aku nak ajak siapa ? Heheh -.- Forever aloneeeeeee. Tapi takpelah. Alone pon alone lah kan. Tapi aku fikir nak ajak izzati. Tapi kan aku kan, malu lahhh ishh sebab aku bukan rapat mana pon dengan dia. Tapi dia sporting and dia pon kpopers so maybe dia nak ? HMMMM I'll think about it again. Or aku ajak fana je though dia bukan kpopers, dia memang suka teman teman orang ni so maybe dia berbaik hati nak teman aku wuahahahaha xD

Aku dah start mengantuk. Kayyy memandangkan aku edit blog from pukul 2.30 tadi memang penat lah kan ?
PS: Dalam fikiran aku sekarang is only about comeback U-KISS ;AAAAAAAAAA; Btw, I'm into twitter much now, http://twitter.com/#!/capitalna I follow back :3
Wrote on,
5 April 2012,9.54PM by Pikevin 


« »