?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




forever crying .
Tuesday, October 16, 2012 ,3:54 PM (+ 2)

assalamualaikum & yeorobeun annyeong .

harini cik sedih. pasai pa ? pasai add maths lew. cik kan exam add maths harini. dekat dalam kelas aku, aku rasa aku sorang je yang gundah gulana tak tentu pasal dekat meja aku. nampak ketara sangat aku tengah resah gila waktu tu. aku tak boleh duduk diam. pusing kiri pusing kanan dah lah belakang aku sakit sebab kerusi aku pendek i mean tempat nak sandar dia tu pendek gilooos kesimpulannya aku tak dapat sandar and aku separuh mati duduk atas kerusi tu tambah tambah lagi sambil tengah pening kepala tahap cipan jawab add maths tu.

soalan yang aku tinggal jangan cakap lah . paper 1 je dah tak terkira aku tinggal lagi lagi paper 2 tuh perghh memang aku bengang giloooos study add maths ni. memang lah aku minat maths lagi lagi add maths tapi bila aku tak dapat jawab memang aku bengang tahap infinity lah.

ini baru soalan setara negeri, belum soalan setara sbp lagi dohh memang mati aku bertubi tubi lah kalau dia bagi soalan format sbp dekat aku. aku dapat rasakan aku dapat markah satu digit je kalau buat soalan sbp hmm. 

tadi lagi 10 minit nak habis masa, aku cakap dalam hati, 'pasrah jelah' sebab aku dah tak mampu nak mencari jawapan soalan-soalan yang aku tak jawab tu memang time tu perghh otak blank gila rasanya ada chanyeol je dalam kepala otak ni *kay joke*

tapi apa pun aku dapat tarik nafas lega buat sementara ni sebab biologi and add maths dah lepas pheww. tinggal fizik and kimia je minggu depan insyaAllah aku akan bermati-matian untuk lulus , kalau boleh nak jugak merasa dapat A tsk tsk. amin, aku doakan diri aku dan kawan-kawan aku termasuk hangpa yang tengah baca ni kejayaan dalam kehidupan kita semua *winkeu* skema tak ayat aku ?

nasib baik lah esok bm je. bukan aku nak kata bm senang, kalau senang aku dah lama dapat A je tapi B jelah yang aku dapat tengok selama ni tu yang aku nak dapatkan A kali ni. fighting, hwaiting pika ! aku nak baca sejarah sekali malam ni sebab aku tahu tak akan sempat punya nak habiskan baca sejarah dah walaupun start malam ni. aku still tersekat dekat bab 2 ni tak gerak gerak dari haritu sebab biologi *tepuk tangan untuk diri sendiri sambil menangis terharu*

apa apa pun doakan lah untuk aku kalau korang baik hati dan comel, thankyuuuu u ollz sobs
btw, BoA eonnie berlakon cerita hollywood siot, tajuk dia Cobu 3D and akan direlease tahun depan bulan July *claps for BoA eonnie* em so proud of chu eonnie :'D


« »