?¿

pika, 19 (+60) . uninteresting, pessimistic, simple and a fool . read at your own risk and for your own pleasure, if applicable . i blog not to impress anyone { }




i love you.
Wednesday, November 28, 2012 ,12:30 AM (+ 0)

hi guys. sorry dah lama tak update. and about chanyeol's birthday i guess aku tak perlu cakap apa-apa kot, tak semestinya tak buat post pasal birthday dia maknanya aku tak sayang dia okay ? biarlah aku je tahu betapa aku sayang dekat dia ni :') 

chanyeol-ssi. okay stop right there. nanti kalau aku membebel pasal chanyeol ni sampai bila-bila pon tak akan habis TT banyak sangat benda yang aku nak cakap dekat dia. dan bila aku membebel panjang mesti lah aku akan merepek berpanjangan juga so better takyah cakap apa-apa TT nanti korang ingat aku ni gila SOBS

okay btw post title tu bukan untuk suami aku chanyeol ni je, tapi untuk someone juga yeah. aku tak percayaaaaaaaaaa. yang aku still sayang dekat diaaaaaaaa. man eottohkae. love is so cruel aite. aku harap dia pon still rasa benda yang sama. okay terasa diri ni pabo bila simpan rasa sayang tu lagi dekat dia. well aku memang pabo TT

ke aku je yang syok sendiri ? hmmm hopefully tak. mohon dijauhkan apa yang aku fikir ni ya Allah. please, aku harap aku tak syok sendiri please *desperate* terasa please ! macam mana dia nak terasa kalau baca post aku pon tak ? Ha.Ha.

bye aku dah gila
forever crying because of exo


« »